۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS118 کد 90242
هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS118 کد 90242
هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS118 کد 90242
هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS118 کد 90242
هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS118 کد 90242

هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS118 کد 90242

 تعداد
۱
 قیمت
۴,۶۹۰,۰۰۰ تومان

کیفیت صدای استثنایی
درایورهای 10 میلی متری این هندزفری، با بهره مندی از فناوری Hi-Fi، صدایی شفاف، واضح و قدرتمند را به گوش شما می‌رساند و تجربه‌ای لذت‌بخش از گوش دادن به موسیقی را برایتان رقم می‌زنند.

فناوری کاهش نویز فعال ANC و ENC
آیا از سر و صدا در سفر، محل کار یا هر جای دیگری خسته شده اید؟ هدفون با کاهش نویز فعال به شما این امکان را می‌دهد که در هر مکان و هر زمان روی موسیقی، فیلم یا کار مورد علاقه خود تمرکز کنید. با تشکر از آن‌ها، می‌توانید با سر و صدای اذیت کننده محیط خداحافظی کنید. با این هندزفری حتی زمانی که در یک مکان پر سر و صدا مانند مترو، اتوبوس یا هواپیما هستید، آرامش خواهید داشت.

میکروفون های با کیفیت برای مکالمه ای شفاف
 6 میکروفون به کار رفته در هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS118 کد 90242، به همراه فناوری ENC (حذف نویز محیط)، صدایی واضح و بدون نویز را در حین مکالمه به مخاطبتان منتقل می‌کنند.

طراحی ارگونومیک و وزن کم
هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS118 کد 90242 با طراحی ارگونومیک و وزن کم، به گونه‌ای در گوش شما قرار می‌گیرد که حتی در استفاده های طولانی مدت نیز احساس ناراحتی نخواهید کرد.

اتصال بلوتوث 5.2 پایدار
هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS118 کد 90242 با بلوتوث 5.1، اتصالی پایدار و بدون تاخیر را برای شما به همراه دارد تا از قطعی صدا و مکالمه های ناموفق خبری نباشد.

عمر باتری طولانی
با یک بار شارژ کامل، می توانید تا 7 ساعت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و یا به مکالمه بپردازید. کیس شارژ همراه این هندزفری نیز می‌تواند تا 4 بار آن را شارژ کند.

مقاومت در برابر آب و تعریق
با استاندارد IPX5، این هندزفری در برابر پاشش آب و تعریق مقاوم است و می‌توانید با خیالی آسوده از آن در حین ورزش یا در هوای بارانی استفاده کنید.

برندیوگرین
رابطبلوتوث
نوع اتصالبی‌سیم
بلوتوثبرد 10 متر, نسخه 5.1
سایر ویژگی هاپروفایل های بلوتوث HSP، HFP، AVRCP، A2DP, پورت شارژ USB-C, حذف نویز ANC, حذف نویز محیط ENC, دارای 6 میکروفون, درایورهای 10 میلی‌متری, شارژ راحت, طراحی جمع‌وجور, طراحی ضدآب, قابلیت شارژ بی‌سیم, کدک ها AAC، SBC, گواهی حفاظت Ipx5
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوثی یوگرین مدل WS118 کد 90242

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط